Gebruikers beoordelen ons gemiddeld met een 9,5

Esther Vermeulen - Rederij ‘t Smidtje
15 februari 2018

‘Wij werken nu ongeveer 1,5 jaar met L1NDA voor het roosteren van personeel, sindsdien heeft dit ons erg veel tijd bespaart. Het geeft een duidelijk overzicht welke diensten er nog vervuld moeten worden en welke diensten al vervuld zijn. Wat ik erg fijn vind is dat iedereen zelf zijn beschikbaarheid per dag kan aangeven. Dit zorgt ervoor dat wij met één oogopslag zien wie we kunnen inplannen voor een nieuwe dienst. Elke werknemer kan de L1NDA App downloaden en zo heeft iedereen altijd zijn rooster bij de hand. Nadat de shift heeft plaatsgevonden kan het personeel de tijden aanpassen in de App, mocht dit nodig zijn. Een handig extraatje is dat zij kunnen noteren waarom ze eerder of later klaar waren dan gepland. Wij kunnen de opgegeven tijden nakijken en uiteindelijk bevestigen wij de opgegeven diensten waardoor de urenregistratie voor beide partijen soepel verloopt. De diensten zijn voor ons gemakkelijk te accorderen en worden meteen opgeslagen waardoor de urenregistratie erg gemakkelijk is. Ook als er iemand ziek is kunnen zij zelf hun shift uitzetten op de dienstenmarktplaats en kunnen andere werknemers hierop reageren, dit neemt voor ons weer extra werk uit handen. Al met al zijn wij erg tevreden met L1NDA, bedankt!’

Anita Temmink - De Bonte Wever
28 december 2017

We werken sinds 2012 met veel plezier en naar volle tevredenheid met L1NDA. We roosteren ruim 250 medewerkers in over diverse horeca-, sport- en indirecte afdelingen. Het werken met verschillende roosterlagen geeft overzicht in uren en inzicht in bijbehorende kosten voor onze leidinggevenden. Ook zijn er diverse rapportages op het gebied van statistieken en urenoverzichten per afdeling en medewerker beschikbaar in L1NDA. Dit samen draagt bij aan het in de hand houden van én sturen op onze personeelskosten. Prettige bijkomstigheid is dat zowel roosters als rapportages in Excel te downloaden zijn en L1NDA een koppeling heeft gemaakt met ons salarispakket waarbij de uren met één druk op de knop worden geëxporteerd. Dit scheelt veel tijd en voorkomt fouten! Vragen en gewenste aanpassingen worden door de supportafdeling van L1NDA vlot opgepakt en correct afgehandeld. En dit alles ook nog eens tegen een prettig, scherp tarief!

Julian Kirwan - Bakers and Roasters
18 mei 2016

‘Vanwege L1NDA is de tijd die het kost om de verloning te doen van 8 uur naar 1 uur gegaan.’

Thom Leupen - Crea Café
15 december 2014

‘Niet alleen heeft L1NDA mijn werk een stuk makkelijker en leuker gemaakt, ze heeft er ook voor gezorgd dat mijn medewerkers veel actiever betrokken zijn bij het rooster. Ze zijn meer dan ooit zelf actief met de werktijden. Ook de servicegerichtheid en bereikbaarheid van de L1NDA-crew ervaar ik als een groot pluspunt.’

Jesse van Loon - Citizen M
11 januari 2016

‘Ons gehele personeelsbeleid is toegespitst op gemotiveerde werknemers welke plezier in hun werk hebben. Wij hopen dit niet enkel te bereiken door te voldoen aan de verwachtingen maar ook door actief te coachen en begeleiden. Een werknemer mag verwachten dat de werkgever de aansturing, planning en registratie van het personeel op orde heeft, hierin is L1NDA van grote waarde aangezien zij realtime bij houdt wat de gewerkte uren zijn, opgebouwde vakantiedagen, etc.’

Ilja Ijken - Ekko
16 maart 2015

‘Ekko maakt gebruik van L1NDA voor zowel de personeelsplanning als de productionele informatievoorziening. Onze ervaring met L1NDA is goed, de service is goed, snel en duidelijk. Als je iets verandert of aangepast wil hebben is dit meestal snel gedaan, vragen worden vlot beantwoord en ook als iets niet mogelijk is zoals je het wilt krijg je dit goed uitgelegd. Werken met L1NDA heeft binnen Ekko veel mogelijkheden gecreëerd. Met name de informatievoorziening naar de medewerkers is enorm toegenomen. Medewerkers kunnen online inroosteren en krijgen automatisch bericht als er iets verandert in hun rooster. Kortom, Ekko is blij met L1NDA.’

Arjen Ott - Club Air
12 augustus 2014

‘Air maakt sinds 2010 gebruik van L1NDA voor haar productie- en personeelsplanning. Het prettige van de productieplanning is dat het hele kantoor altijd inzicht heeft in de laatste informatie van wat er op een avond te wachten staat. Iedere afdeling kan op deze manier zijn eigen voorbereiding in L1NDA bijhouden. Iedere avond heeft zijn eigen personeelsbehoefte. De medewerkers kunnen zelfstandig aangeven wanneer ze beschikbaar zijn en de planner stelt aan de hand hiervan de roosters op. Omdat L1NDA, als online dienst, altijd en overal bereikbaar is, wordt het productiemanagement veel minder vaak ’s nacht gebeld voor vragen. Men kan immers zelf, in L1NDA, opzoeken wat er precies nodig is aan techniek voor de avond en wie er moet komen werken. Tenslotte is de service en bereikbaarheid van L1NDA erg goed en staan ze altijd voor ons klaar!’

Carlos Hanenkamp - Jimmy Woo
16 september 2015

‘Het sleutelwoord bij de gast is beleving. Deze wordt bepaald door Ambiance, Kwaliteit v/h product en Personeel. Bij personeel is de de diversiteit, hun mentaliteit en binding met de werkgever belangrijk. Dankzij L1NDA weet het personeel altijd wanneer ze moeten werken wat een bijdraagt aan de personeelstevredenheid.’

Tom Keet - Bureau Kooimeer
15 augustus 2016

‘Sinds we L1NDA gebruiken voor onze zorg flexpoule gaat het plannen veel sneller. Daarnaast is het zeer overzichtelijk voor ons en voor onze uitzendkrachten. In 1 oogopslag kan je de dag-, week- of maandplanning zien. Een grote bijdrage voor is de servicegerichtheid van L1NDA; snel, vriendelijk en correct.’

Bart Cornel - Goohoo Webwinkels
03 januari 2017

‘Binnen ons bedrijf werken we veelal met vaste werktijden maar met erg wisselende personele bezetting. Studenten zitten elke week met een ander rooster maar met L1NDA kunnen ze makkelijk per week/dag & zelfs per shift aangeven of en hoe lang ze kunnen werken. Zo kunnen wij onze werknemers gemak bieden en krijgen we er zelf gemak voor terug! Urenregistratie & overige administratie is met een paar klikken terug te vinden! Het inplannen van werknemers vergt tevens ook bijna geen moeite met L1NDA. Oftewel: een zeer tevreden klant!’